Haber & Duyuru - Vets and Pets Veteriner
Vets and Pets Veteriner
ANASAYFA FORUM İÇERİK ARA GALERİ VİDEOLAR KÖPEKLER KEDİLER KUŞLAR BALIK İLETİŞİM

KATEGORİLER

  • Yavru Köpeğimin Dişleri Dökülüyor

    Yavru Köpeğimin Dişleri Dökülüyor

    Yavru Köpeğimin Dişleri Dökülüyor.Ne yapmalıyım? Yavru köpeklerde ki süt dişleri 5.5-6. aya kadar dökülerek yerine kalıcı dişler gelir [Devamını Oku...]

    31 Temmuz 2015, 17:51

  • Kedi ve Köpeklerde Mevsime Bağlı Tüy Dökülmesi

    Kedi ve Köpeklerde Mevsime Bağlı Tüy Dökülmesi

    köpek  Kedi ve Köpeklerde Mevsime Bağlı Tüy Dökülmesi Kedi ve köpek sahiplerinin evcil hayvanları ile ilgili en yaygın şikayetlerinden birisi şüphesiz tüy dökülmesi. [Devamını Oku...]

    31 Temmuz 2015, 17:44

  • Kısırlaştırma gerçekten gerekli mi ?

    Kısırlaştırma gerçekten gerekli mi ?

    Kısırlaştırılan kedi ve köpeklerde hayvan sahipleri tarafından istenmeyen kızgınlık davranışları ve hormonlara bağlı olarak oluşan stres engellenmektedir. [Devamını Oku...]

    17 Aralık 2014, 19:26

  • Kedi ve Köpeklerde Zehirlenmeler.

    Kedi ve Köpeklerde Zehirlenmeler.

    Köpek ve kedilerdeki zehirlenme olaylarını her zaman kesin olarak tanımak olası değildir. Zehirlenme tanısının koyulması için bazı koşullar gerekir. [Devamını Oku...]

    29 Ekim 2014, 15:30

  • Hayvanlardan insana geçen zoonoz hastalıklar ?

    Hayvanlardan insana geçen zoonoz hastalıklar ?

    Hayvanlardan insanlara geçen yaklaşık 200 civarında hastalık bulunur, bunların birçoğu ölümle sonuçlanan olumsuz tablolar oluşturmaktadır. [Devamını Oku...]

    18 Eylül 2014, 17:33

  • Kayıp Jack Russell Terrier

    Kayıp Jack Russell Terrier

    haberi paylaşalım [Devamını Oku...]